Teamavond van de MO15-1
Afgelopen zaterdag geen tachtig minuten op het veld, maar wél een mooie gelegenheid om het seizoen samen af te sluiten. Om 19:30 uur werden ze hartelijk ontvangen bij Bistro om de Hoek, waar de meiden en staf konden aanschuiven voor een gezellige teamavond.










