Wedstrijdverslagen2022-11-19T19:38:56+00:00

Wedstrijd verslagen

Lees hier de meest recente verslagen van onze wedstrijden. Wil je een verslag inleveren van jouw wedstrijd, natuurlijk kan dat! Graag mailen naar info@hzm22.nl.

MO11-1 Kampioen

februari 13th, 2023|

Nadat de MO11-1 in de 1e fase hun kampioenschap voor promotie naar de 1e klasse niet mocht afwachten waren de meiden vandaag super blij dat ze nu wel een kampioenswedstrijd mochten spelen.

Wedstrijdverslag MO9-2

januari 30th, 2023|

Vandaag speelde HZM MO9-2 tegen Loosdrecht MO9-1. Het was een enorm lastige wedstrijd. Vooral mentaal, de tegenstander was vaak een kop groter waardoor wij ons koppie er teveel bij lieten hangen.

Wedstrijdverslag MO9-1

januari 15th, 2023|

Meiden, meiden, meiden, genoten van jullie allemaal stuk voor stuk. Het was even lastig voor een aantal van jullie omdat we een ander systeem gingen spelen maar dit hebben jullie echt heel goed opgepakt.

HZM MO 15-1 – Spakenburg MO 15-1

december 11th, 2022|

Vandaag hadden we een thuiswedstrijd tegen Spakenburg. Vooraf een uitgebreide wedstrijdbespreking met een broodje en thee in de bestuurskamer. Zoals gewoonlijk de opstelling besproken, hierna gaf Richard uitgebreide uitleg over de bespelen tactiek en lag de nadruk op het gelijk fel beginnen en in de wedstrijd komen, niet zoals de duur betaalde profs van het Nederlands elftal vrijdagavond (slap en langzaam). Lees snel verder.