Wedstrijd verslag Victoria MO15-1 tegen HZM’22 MO 15-1.

Vanmorgen een uitwedstrijd gespeeld tegen Victoria. Na een lange wandeling richting een andere club, aangekomen in een pas geverfde kleedkamer. De rest van het clubhuis zag er niet uit, even als het grasveld waarop we speelde, maar een goede kleedkamer voor de meiden is nooit weg. Een iets kortere warming-up dan gebruikelijk, flink wat aanwijzigingen van Richard en we konden starten met de wedstrijd. Wij waren het beste van het spel en verbleven dan ook veel op de helft van de tegenstander. Na zo’n 8 minuten pakte de keepster van Victoria de bal buiten de 16 in d’r handen, ze had waarschijnlijk de lijnen niet gezien (wij ook niet🙈) Eva ging achter de bal staan en schoot de bal van zo’n 20 meter strak in de linker kruising (0-1). Nog geen 2 minuten later was het Julia van Dijk die een goede uittrap had op Tasnim, zij ging de tegenstander voorbij alsof deze stil stond, gaf vanaf links een voorzet die in de rechterhoek van de 16 belande. Hier stond Malin, die de bal achter de keepster schoot(0-2).Halverwege de 1e helft was het op links dat Eva de bal kreeg, zij speelde de bal op Faya, op haar beurt gaf ze de bal op Femmy, die met links om de keepster heen ging en ook met links afronden (0-3). Nog geen minuutje later ging Malin op rechtsbuiten goed door, zij gaf de bal af op de vrijstaande Eva, die met een lob scoorde(0-4).

In de 2e helft lieten we het ietsje lopen. Echter, de tegenstander kreeg geen grote kansen en was het vlak voor tijd toch nog een keertje juichen voor de meiden. Femmy gooide de bal diep in de 16 naar Tasnim, zij gaf een voorzet waar Myrthe tegen aan liep en de eindstand van 0-5 liet noteren.
Al met al een tevreden coaching duo en hopelijk hebben de omzettingen zijn vruchten afgeworpen. Vanaf nu alles geven op de training en in wedstrijden en de punten zullen binnen blijven stromen.

HZM 22 MO 15-1